۱۸دستگاه ماینر و کارت گرافیک غیرمجاز در میاندوآب کشف شد

فرمانده انتظامی میاندوآب‌ گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در ایستگاه شهید محمدنژاد ۱۸ دستگاه کارت گرافیک و ماینر غیرمجاز به ارزش چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

سرهنگ فخرالدین رستم‌پور در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، اظهار کرد :ماموران ایست بازرسی شهید محمدنژاد میاندوآب حین کنترل خودروهای عبوری محور ”میاندوآب- تبریز” به یک دستگاه اتوبوس مسافربری به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک شدند.

 وی افزود: پس از توقف خودرو و بازرسی از آن ۶ دستگاه کارت گرافیک ماینر کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی میاندوآب‌ گفت: همچنین در پی دریافت خبری مبنی بر استفاده غیرمجاز از برق و نگهداری دستگاه تولید ارز دیجیتال در یکی از روستاهای شهرستان، ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضایی در محل حاضر و در ادامه موفق به کشف و ضبط ۱۲دستگاه کارت گرافیک ماینر شدند.

سرهنگ رستم‌پور با بیان اینکه ارزش ریالی اقلام مکشوفه چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، اضافه کرد: در رابطه با این عملیات‌ها یک دستگاه اتوبوس مسافربری توقیف و ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شدند.

وی اظهار داشت: استفاده از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال ،نیاز به مصرف برق زیادی داشته و بنابراین افراد سودجو که با استفاده از انشعاب غیرمجاز برق، اقدام به فعالیت غیرقانونی کنند با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبرو خواهند شد.

وی بیان کرد: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ سراسر کشور نامی آشنا برای همه اقشار جامعه برای دریافت نیازهای پلیسی و همکاری اطلاعاتی شهروندان، به صورت شبانه روز آماده به خدمت می باشد.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.